2012年10月17日星期三

Imagine

Imagine There's No Heaven   It's Easy If You Try
No Hell Below Us   Above Us Only Sky
Imagine All The People Living For Today

Imagine There's No Countries   It Isn't Hard To Do
Nothing To Kill Or Die For   And No Religion Too
Imagine All The People Living Life In Peace

You May Say  
I 'm Dreamer,But I Not The Only One
I Hope Some Day You'll Join Us
And The World Will Be As One

Imagine No Possessions   I Wonder If You Can
No Need For Greed Or Hunger
A Brotherhood Of Man   
Imagine All The People Sharing All The World

You May Say
I'm Dreamer,But I Not The Only One
I Hope Some Day You'll Join Us
All The World Will Be As One


还记得第一次听到这首歌时,
并不觉得这首歌怎么样的好听,
也根本不是和我的“胃口”。。。。。

但在奥运的闭幕典礼上,
听到一群小朋友合唱这首歌时,
却又一股莫名的感动咯!!

在听过小朋友的版本后,
找回原唱版再听一次,再看歌词,
才觉得当初自己真的很傻、很天真,
因为这么好听又有意思的歌曲也不懂得欣赏咯!!
还好,今天的我懂欣赏了,
Yeah <(^_^)V

真得不得不佩服The Beatles,
也不愧他们其中一张集合多首经典歌曲的专辑是我的第一张正版的CD咯!!!
哈哈哈哈哈哈哈哈哈^^

说实话,
这首歌并非我当时候“想象”那么不好听咯!!
虽这首歌已经是N年前的歌曲,
但它已经被我列为我近期最喜欢的歌曲之一咯!!

没有评论: